Необхідне повідомлення Пропонуємо орієнтовні плани-сітки загону. Варіант 1 1 червня Заїзд. Екскурсія по табору. Знайомство у загоні. 2 червня Труд десант. Знайомство з колективом вожатих. Дискотека. 3 червня Збори по плануван-ню. Вечір-гра „Два кораблі”. 4 червня Відкриття табірної зміни. Кінофільм. 5 червня Робота гуртків. Відкриття малих олімпійсь-ких ігор. 6 червня Спортивні змагання. Конкурс „Смачного!” 7 червня Спортивні змагання. 8 червня Спортивні змагання. Вечір туристської пісні. 9 червня Підготовка до конкурсу акторської майстер-ності. Дискотека. 10 червня Вікторина „Що? Де? Коли?” 11 червня Конкурс акторської майстер-ності. Кінофільм. 12 червня Спортивні змагання. Підготовка до свята іменин-ників 13 червня День іменин-ників. Веселий ярмарок. Інсцену-вання казки. 14 червня Веселі старти. Конкурси. 15 червня Свято Нептуна. Дискотека. 16 червня Спортивні змагання. Українські ве...
Необхідне повідомлення 1.4.3. Зразок оформлення залікового виховного заходу Зразок оформлення титульної сторінки Міністерство освіти і науки України Криворізький державний педагогічний університет Кафедра педагогіки Музична вікторина Вгадай мелодію Підготувала студентка факультету мистецтв музично-педагогічного відділення Іванової Марії Петрівни Перевірив методист кафедри педагогіки __________________________________ (прізвище, ім'я, по батькові) Кривий Ріг - 2016 Порядок оформлення виховного заходу: – ...
Необхідні повідомлення. Можна писати окремо за кожний день. Облік роботи за день та записи психолого-педагогічних спостережень, які можна вести за такою орієнтовною формою : Дата і час роботи План роботи на день Психолого-педагогічні спостереження, аналіз робочого дня, висновки Аналіз робочого дня описується за схемою : 1. Які виховні цілі та педагогічні завдання були висунуті? 2. Що було проведено протягом дня в загоні (КТС, трудові завдання, екскурсії, рухливі ігри)? 3. Які емоційні стани переважали у дітей протягом дня? 4. Як діти ставились до проведення конкретної справи, як готувалися, яку брали участь ( уникайте вказування у блозі з публічним доступом імен та прізвищ учнів ) які міжособистісні стосунки складалися між дітьми, яке враження залишилося після проведення справи? 5. ...
Комментарии
Отправить комментарий